niedziela, 13 kwietnia 2014

szalik na drutach

 Kiedyś tam, dawno temu, buszując internetowo w poszukiwaniu inspiracji, trafiłam na samo zdjęcie takiego szalika, zakochałam się w nim i postanowiłam takowy posiadać natychmiast. Wydawał mi się trudny, skomplikowany w zrobieniu, więc dzierganie odłożyłam czasowo 'na półeczkę'. I całkiem niedawno, przez przypadek znalazłam do niego tutorial (klik)! Zaskakująco prosty! Nie mogło być inaczej, chwyciłam druty... ;)
Włóczka Sara natura, popiel, dwa motki, druty nr 5 i trochę kasztana jadalnego na guziki.





 Guziki także moje wymarzone, ręcznie robione przez mojego kochanego rodziciela. Wycięte z jabłoni (jak się później okazało nie z jabłoni, tylko z kasztana jadalnego, przepraszam), tylko oszlifowane. W planach miałam je machnąć bejcą, ale ich surowość tak mi się spodobała, że nie będę ich ruszać (tylko impregnacja olejem). Te mają ok 6 cm średnicy. Zaopatrzyłam się w cały komplecik, takich dużych i jeszcze mniejszych...pewnie nie raz je wykorzystam :)


12 komentarzy:

  1. Guziole cudne!!! Szalik jest fantastyczny, też mam go w planach (tylko nie wiadomo, czy go inne plany nie wypchną znowu z kolejki!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten szalik! Takiego jeszcze nie widziałam :). Guziki rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale ekstrawagancki! Świetny :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalik wyszedł rewelacyjny i nie dziwię się że w nim się zakochałaś. Niespotykany wzór !! Miłego przedświątecznego tygodnia i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny jest ten szalik, fantastyczny wzór! Nic dziwnego , że się w nim zakochałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo nie szal :) I te guziki, to idealne dopełnienie całości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, aż mnie ochota naszła na takiego... tylko na jaką to porę roku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak na teraz chyba, albo jesień...ta włóczka do najcieplejszych nie należy :)

      Usuń
  8. Świetny szal!!!! Guziki- rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbieram szczękę z podłogi - totalny zachwyt wywołał ten szalik. Piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny!!! i guziki są mega :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Guziki są prześliczne... chyba pójdę do ogrodu :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdą literkę :)